Recenze: i v drogérii se dá koupit skvělá dekorativní kosmetika



Krásný den přeji,

poslední dobou jsem zaznamenala spoustu ohlasů na novinky i stálice z drogerky a samozřejmě jsem byla zvědavá, jestli jsou opravdu tak dobré, jak se říká. Po otestování jsem konečně došla k finálnímu názoru na produkty, a proto jsem si pro vás připravila recenzi na ně :).


Dlouhotrvající rtěnky
DERMACOL - 16H LIP COLOUR (4,8 g)
Dlouhotrvající rtěnku jsem si nejdříve koupila na vyzkoušení - v odstínu #04, což je přesně ta červená, která na rtech krásně září. Musím se přiznat, že jsem do toho šla trošku nevěřícně, dlouhotrvající rtěnka okolo 129,- Kč, která mi má vydržet na rtech 16 hodin? Po prvním testovacím dni jsem dospěla k závěru, že potřebuji minimálně další odstín :D. Skvělá pigmentace, nevysušuje, hydratuje (2. krok), rychle vám na rtech zaschne (1 min.). No a tak jsem dokoupila odstín #10, který balením vypadá spíše do tmavě růžový, po otevření je rtěnka téměř "svítivě" růžová (barvu bych vyzkoušela na ruce, bohužel testery byly prázdný), tenhle odstín je pro mě specifičtější a osobně ho moc nevyužiji, i když léto se blíží :D, ale odstín, který nosím nejčastěji je #13, přesně ta nude oranžová, kterou na rtech chcete mít.
Když přejdeme k aplikaci, v prvním kroku se má nanést rtěnka, počkat minutu a nanést krok 2, což je lesk s péčí. Rozhodně bych začínala s menší vrstvou rtěnky a případně nanesla druhou vrstvu, může se stát, že s aplikátorem nanesete trošku víc barvy k linii rtů a může to působit "uměle". Krok 2 jsem ze začátku vynechávala, jenže mi to nedalo a pochopila jsem, že jestli má být ta rtěnka, která vám na rtech zaschne trošku "pružnější" a sjednocenější, použiji k tomu i tu péči.
V porovnáním s drahými dlouhotrvajícími rtěnkami, hodnotím tyhle rtěnky jako objev, sice víte, že  rtěnku na rtech máte, ale vydrží s vámi pití i jídlo a nemáte pocit, že musíte hned běžet opravovat. S odličováním na rtech (Mixou - odličovácím mlékem) jsem neměla problém.
10/10
TIP: pohybuje se kolem 200,- Kč, v DM jsou za 129,- Kč
Průměrně 41,7 Kč za g

Barevný balzám na rty
LABELLO - BALZÁM NA RTY V TUŽCE (3g - 3,3 ml)
Když jsem viděla tuhle novinku a rozjela se vlna kladných recenzí, říkala jsem si, že to musím vyzkoušet a aspoň jeden odstín pořídím. Trošku zvláštní mi přijde cena produktů, z těchto celkem 5-6 odstínů, jsou 2 odstíny za jinou cenu, mám to chápat tak, že ty 2 produkty, které jsou levnější stojí za nic?? (Případně mi do komentářů napište, proč tomu tak je.)
Po prvním nanesení jsem věděla, že my kamarádi nebudeme. Když se zastavím u odstínu - Coral, který mám, barva mi na rtech zoxidovala do růžovějšího odstínu, až si skoro říkám, jestli nemám vadný kus :D. Je pravda, že přes zimu mám sušší rty, ale nic mi tak nezvýraznilo suchá místa jako tenhle produkt. Pokud má být tento balzám hydratační a zvýrazňuje suchá místa, tak mi to nejde moc dohromady. Přemýšlela jsem, že by produkt mohl sednout třeba "dokonalým rtům", jenže on se ještě rozpijí a to už jsem nezvládla.
Za mě palec dolů
Orientační cena: 110,- Kč - 150,- Kč
1/10
Průměrně 39,4 Kč za ml


vlevo je jedna vrstva, vpravo 10 vrstev

Balzám na rty
HAVLÍKOVA APOTÉKA - HAVLÍKŮV BALZÁM NA RTY (5 ml)
Tenhle produkt mě zaujal hlavně kvůli přírodnímu složení, které na balzámech oceňuji.
Když se podíváme na ingredience hned na prvním místě je makadamiový olej, olej ze semen slunečnice, včelí vosk, kokosový olej, makový olej, atd..
Na rtech je příjemný, nijak nepálí a přibližně do 15-20 minut se hezky vsákne, možná bych přemýšlela nad tím, jestli se oleje opravdu dostanou do rtů a hydratují je, protože například samotný olej na pleti pracuje pouze na povrchu, pokud chcete, aby se vstřebal do pleti a pleť opravdu hydratoval je potřeba nanést na pleť trošku vody a olej zahřát a nanést. Jenže balzám neobsahuje vodu, což je výborný, že se dá použít jak v zimě tak i v létě (v zimě vám zbytečně nemrzne voda z balzámu na rtech), ale mám pocit, že je to přesně ta povrchová hydratace, protože žádné extra zázraky se za celou tu dobu neděly. Ohledně výdrže jsem spokojená, kupovala jsem ho někdy v říjnu a teď jsem na dně balení.
7/10
Cena: 95,- Kč
Průměrně 19,- Kč za ml



Transparentní pudr
M.A.C - PREP + PRIME TRANSPARENT FINISHING POWDER (6,3 g)
Vzhledem k tomu, že mám suchou pleť, používám pudry jen pro zafixování korektoru pod očima, případně na víčkách.
Tenhle pudr ocení ti, kteří mají mastnější, kombinovanou či normální pleť, také ho ráda používám na klientky. Pro mou suchou pleť to úplný "sedák" není, ale na pleti drží a dělá to co má, věřím, že pro spoustu žen je tohle oblíbený pudr.
TIP: Pokud máte mastnou pleť, můžete pudr použít před make-upem, kdy absorbuje přebytečný kožní maz.
9,5/10
Cena: 690,- Kč
Průměrně 109,5 Kč za g

Matující pudr
ESSENCE - ALL ABOUT MATT! (8g)
Opět produkt se kterým se strhla lavina, bohužel už jsem nezaregistrovala, že není tak lehoučký, tudíž nebude sedět suché pleti. Po prvním zafixování korektoru pod očima jsem z toho měla úplnou šílenost :D, ale pokud máte mastnou / kombinovanou pleť, bude vám sedět a za tu cenu, která je také nějak do 100,- Kč, to stojí.
7/10
Průměrně 12,5 Kč za g

Korektor
MAYBELLINE - INSTANT ANTI AGE ERASER CONCEALER (6,8 ml)
Pokud hledáte korektor z drogerky pro suchou/normální pleť a nemáte dokonale vyhlazené místo pod očima, tak vám bude sedět. Je to jeden z nejdražších drogérkových korektorů (cca 250,- Kč), ale stojí za to, nehne se, neoxiduje, barva zůstává stejná jako při nanesení. Navíc obsahuje goji a haloxyl, který bojuje s otoky a tmavými kruhy pod očima.
Možná škoda těch odstínů, pokud jsem si dobře všimla je zatím 5 odstínů a z toho 1 je světlý neutrál (00 Ivory) a druhý do růžova, ostatní odstíny se podobají mému make-upu v létě :D.
10/10
Průměrně 36,8 Kč za ml

shora: anti-age (00 ivory), fit me (05), catrice (005) a (020)
Korektor
MAYBELLINE - FIT ME! (6,8 ml)
Tohle je levnější varianta anti-age korektoru (cca 170,- Kč). Budu se opakovat, ale tohle je zase korektor pro suchou/normální pleť a z drogérky určitě jeden z nejlepších.
TIP: V Rossmannu za 100 Kč
9/10
Průměrně 25,- Kč za ml

Korektor
CATRICE - LIQUID CAMOUFLAGE (5 ml)
Zatím co se s tímhle korektorem doslova roztrhl pytel a všichni si ho vychvalují, tohle je opak korektorů Fit me a Anti-age. Cenově dostupný (do 100,- Kč), slibuje 12 hodin, což snad i vydrží, ale rozhodně není na suchou pleť, zvýrazňuje vrásky a linie pod očima a nevypadá to dobře.
Věřím, pokud máte bezproblémové oční okolí (minimum vrásek, linií,..) bude vám vyhovovat. Určitě nedoporučuji na suchou pleť.
7/10
Průměrně 20,- Kč za ml

Linky ve fixu
DERMACOL - PRECISE BLACK (1 ml)
Linky na oči ve fixe. Ačkoliv fixa není můj nejoblíbenější tip linek tohle funguje celkem pěkně a rychle s tím vykreslíte linky. Vlastně do té doby než nezmizí 1/3 barvy hned ze špičky hrotu, protože s tím už se pak dobře nemanipuluje. Jestli hledáte poměr cena, výkon budete nejspíše spokojeni. Tahle fixa, která se pohybuje také tuším do 100,- Kč vydrží cca 2 měsíce (samozřejmě záleží na tom, jak často linky používáte).
Za mě to není objev ani propadák a dokonce jsem spotřebovala 2 balení, než jsem přešla zase k jiným linkám.
7/10
Průměrně 100 Kč za ml (celkem mě překvapil tenhle výsledek, od nyxu jsou linky levnější v přepočtu na ml)



Tekuté linky
NYX - VIVID BRIGHTS (2 ml)
Já jsem se prostě zamilovala do odstínu vivid sapphire, což je krásně zářivý odstín tmavě modré. Minulý rok jsem používala jedno balení, které mi pak vyschlo a letos jsem si pořídila další. Se štětečkem se dobře manipuluje, linky drží, jediné co bych k tomu mohla říct, že dělá takovou vrstvu (krustičku), kterou na víčku můžete cítit, ale nic co se nedá přežít :).
9/10
Orientační cena: 135,-
Průměrně 67,5 Kč za ml


Doufám, že jsem vám v něčem poradila a pomohla a budu ráda, když se se mnou podělíte o vaše zkušenosti s produkty, které jste si pořídili v poslední době :).

3 komentáře:

  1. Musím říct, že age rewind miluju a dostal se i do mojeho top výběru za rok 2018, takže to je co říct. Barevná Labella testuju, odstíny mám všechny, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě taky Age Rewind super !:) I Labello mi sedlo,tady je vidět, že každá jsme jiná :) A skvělý článek jako vždy !:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dermacolky za mňa nič moc, avšak chcem vyskúšať tie ich nové tekuté rúže. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat