Recenze: Jsou HUDA paletky opravdu tak dobré?


Krásný jarní den,

jaro už je za dveřmi a věřím, že většina z vás sahá po stínech a paletkách, ne protože by je přes zimu nepoužívala, ale protože jaro se úplně nabízí k barevným stínům. Proto jsem si připravila recenzi na paletky od Huda Beauty, o kterých jste rozhodně musely slyšet.



Kdo je Huda Kattan asi víte, ale přece jen pojďme si to shrnout: Huda Kattan se z Oklahoma city, kde se narodila, přestěhovala v roce 2006 do Dubaje (kde její otec dostal místo učitele) a několik let na to se Huda přestěhovala do Los Angeles, kde studovala make-up, její klientky byly Eva Longoria a Nicole Richie. Poté se přestěhovala opět do Dubaje, kde začala pracovat jako Make-up artistka pod značkou Revlon. V roce 2010 začala psát svůj blog (na popud jedné ze svých 3 sester) o kosmetice a pojmenovala ho Huda Beauty. No a 3 roky na to už měla svojí značku a s ní i první produkt - umělé řasy. Postupně svoji značku rozvíjela a její produkty se začaly prodávat v Sephoře.


HUDA BEAUTY - AMETHYST OBSESSIONS
Huda na podzim roku 2018 uvedla na trh kolekci krásných paletek Obsessions, které vás hned zaujmou. Celkově je na trhu 11 variant, z toho 5 jich je barevných - každá paletka do jedné barvy (Ruby, Topaz, Amethyst, Sapphire, Emerald) a zbylé jsou namíchané (Coral, Gemstone, Electric, Smokey, Mauve, Warm brown). Všechny paletky obsahují 9 stínů a dokonce i zrcátko, což znamená, že se nejen díky své velikosti skvěle hodí na cesty.
U mě samozřejmě vyhrála Amethyst, která obsahuje nádherné fialovo-růžové odstíny a musím přiznat, že jsem po ní sahala a sahám hodně často. Paletka se skládá z 6 třpytivých a 3 máslovo-matných stínů, které jsou perfektně pigmentované, opravdu stačí jednou sáhnout štětcem do stínu a už můžete nanášet na víčko. Také se dají matné stíny skvěle ztrácet. Je pravda, že maličko opadávají, po oklepání štětce, před nanesením na víčko (což má za následek, že stíny rychleji vypotřebujete). Pokud používáte syntetické štětce, bude vám opadávat většina stínů, ale když nebudete nanášet velké množství, tak vám pod oči nenapadají a celkem rychle se dostanete k výsledku (aspoň je jednoduchý z těch 6ti odstínů vybírat :D). Tohle je pro milovníky fialových stínů rozhodně láska na první pohled. Paletka rozhodně stojí za pořízení, ať už se rozhodnete pro fialovou nebo jakoukoli jinou. Já si musím pořídit stíny ještě alespoň v té zelené (Emerald) variantě.
10/10
Cena: 850,- Kč
Prodává: www.sephora.cz







HUDA BEAUTY - THE NEW NUDE 
Tahle kráska byla uvedena na trh v listopadu 2018, ani se nestihla ohřát a do 2 měsíců byla pryč ze všech prodejen Sephora, které v ČR jsou (Huda je v Sephoře exkluzivita, bohužel s nimi nemám spolupráci). Než jsem to zaznamenala, dorazila jsem na prodejnu a slečna v Sephoře mě uklidnila, že po vánocích je zase naskladní. Chvilku jsem čekala a týden po novém roce jsem naběhla do 2 prodejen, v jedné mi bylo řečeno, že není, ale že mám sledovat jejich e-shop a v druhé jsem se dozvěděla, že to byla limitovaná edice a že už nebude k dostání. Už jsem se skoro smířila s tím, že jsem ji prostě nestihla koupit. Když mi kamarádka řekla, že si ji pořídila, ale nepoužívá ji, úplně jsem se rozsvítila :D a miluji ji snad ještě víc, než kdybych ji hned sehnala. To je vše k mému vyčerpávajícímu příběhu :D.
Paletka obsahuje 18 výborně pigmentovaných odstínů v 5 texturách - 10 máslových matných, 4 jedinečné textury (dokonce i patentované), 2 stlačené glitry, 1 stín stlačených perliček a korektor. Celá paletka je perfektně poskládaná a naprosto mi dává smysl.
Když se pozastavíme u korektoru, měl by se používat na víčko jako podklad, bohužel to by mi stíny vydržely krátkou dobu, proto tento krok vynechávám a používám podkladovou bázi. Také jsem zkoušela použít korektor na crease (nejdřív blendíte nepohyblivé víčko, a pak na pohyblivé nanesete korektor, tudíž stín, který na korektor použijete bude výraznější, jasnější a ohraničený), to mi také nefungovalo a třpytivé stíny byly hned obtisklé na horním nepohyblivém víčku (doporučuji na tohle spíš používat bázi). Korektor tedy využívám někdy pod obočí, ale klidně bych místo něj uvítala o jeden stín navíc. Matné máslové stíny jsou strukturou stejné jako v paletkách Obsessions, stačí jednou sáhnout štětcem do stínu a můžete nanášet na víčko. Taky je vám určitě jasné, že kvůli 4 jedinečným třpytivým stínům (které jsou naprosto dokonalé a házejí skvělé odlesky) moc nepoužívám stlačené glitry a perličky. Ale pro jistotu tyhle 3 struktury (jedinečné, stlačené glitry a stlačené perličky) pro lepší lesk, a u glitrů pro lepší nanesení, nanášejte stíny prstem.
Když si rozebereme jednotlivé odstíny, začnu BARE, tím co je skoro bílý, používám ho pokud přesáhnu nebo pod obočí. LACE, SECRET a PLAY používám na ztrácení. Se stíny TEASE, SPANKED a TEDDY pokračuji ve vrstvení. Na ztmavení využívám RAW, LOVE BITE a ostatní stíny jsou prostě skvělé na pohyblivé víčko, ať už doprostřed nebo přes celé.
Závěrem s paletkou se dá skvěle vyhrát a nemusíte vytvářet jen nude denní looky, ale i krásné večerní líčení (případně z jiné paletky sáhnete po černém stínu).

Cena: 1790,- Kč
K sehnání: jedině na zahraničních e-shopech




Vlastníte nějakou z paletek? Případně (u Obsessions) v jaké variantě? :)

1 komentář: